Sunday, October 11, 2009

Rindu Bau Tahi Himar


sekarang ni tgh terperangkap di doha..7 jam lamanya..arghh..tensen nye..

rupanya dah 2 bulan lebih aku bercuti dan dah habis rupanya..cepatnye masa berlalu..

2 bulan cuti menyebabkan aku hampir2 lupa kpd mesir..hehe(walaupun xmungkin rasanye aku lupa kpd mesir!)

cuti kali ni jugak, hampir2 melupakan aku bahawasanaya aku ni masih pelajar..buku medic yg lgsung tdk disentuh..apa nk jadila ngn aku ni..

kuliah pun sudah seminggu berlangsung..tp tidak mengapa sbb hero tok ggaduh..haha(ayat2 tipikal org klate)

skrg ni tgh berseorangan lihat2 gelagat manusia2..macam2 ade..tp seronok gak..seronok melihat perbezaan!..so, raikanlah perbezaan!

ape yg aku tgh fikir skrg ni adlh utk mengingat kembali kenangan2 lampau dibumi mesir "tercinta"(sape xsayang mesir?)..

tp xtau nk start dari mana..klu start dari kecik..panjang pulak..buleh la buat buku..pastu jual..pastu kompem xlaku..haha..

tp kali ni aku nk cuba igt perasaan2 semasa mula2 sampai..tp susah jugak nk igt..

yg aku igt mesir pun ada bau jugak..bau arma..mula2 sampai mesir kami dilonggakkan di arma..2-3hari jugak..pastu baru g umh sewa..(aku antara org2 terawal jugak dpt umh sewa mase tu!..hehe..sukanye)..

tp aku xreti nk describe camane baunye..yg penting ada baunye tersendiri..tp ape kejadahnye ingt bau arma..haha..

sori r skrg ni tulis saje ape yg ada dlm kpala..mungkin xsesuai utk mereka2 yg syadid, org2 tarbiah dan seumpamanya..tp aku tetap aku..bukankah kita kena jadi diri sendiri!..mengapa mau hipokrit bukan?

haha..aku rase panjang dah ni..lagi panjnag lg byk dosa rasnya duk melalut-lalut dalam ni..ok..laa..babai

eh jap, satu lg..mesir ada satu lg uniknya..bau himar dan tahik-tahiknya..owh..tidaak!

dah2..bye2 salam..lorr baru habis sejam..tinggal 6 jam lg..owh tidak!

1 comment:

b.tan said...

salam,

tak kan dah habis cerita???