Friday, August 15, 2008

Kelantan


salam..lama benar rasanya saya tidak berbicara dalam blog ini..barangkali sudah ada yang kerinduan untuk mendengar saya berbicara di alam maya ini..hoho..biasalah..kita manusia..rindu itu fitrah insani bukan?..dan mungkin juga ada yang telah menyampah..ini pun biasalah juga..walau apa pun..saya adalah saya..yang akan update bila ada mood sahaja..atau tika rasa bosan menjelma..sekarang ini saya sedang-sedang hendak bosan..jadi tiba-tiba sahaja perasaan untuk update itu datang..


saya pun tidak tahu nak update apa..jadi kali ini saya update tentang negeri saya yang tercinta lah..hehe..


islam kita junjung
adab kita jaga
kelantan negeri kita
teraju perubahan..

sebenarnya tidak ada apa-apa perubahan pun..sama lagi macam dulu..
tapi..

satu je.. semua stesen minyak di negeri ini turut sama mengikut negeri-negeri lain..
minyak dah kena isi sendiri..
berkuat kuasa 1 ogos..
arghhh..susah giler..
hilang habis nikmat kebebasan yang dikecap selama ini..

posing kat stesen petronas..kat kl ni bukan kelantan..


itu saja utk kali ini..hehe

No comments: