Sunday, April 18, 2010

Rejected Club : Here I Come?




Nabi SAW pesan mafhumnya : Sekiranya kamu cinta kepada seseorang, cintailah dia sekadarnya, kerana mungkin dia akan menjadi musuhmu suatu hari nanti,
dan sekiranya kamu benci kepada seseorang pun, bencilah dia sekadarnya juga, kerana mungkin kamu akan menjadi temannya suatu hari nanti....



Awan-awan menghitam
Langit runtuhkan bumi
Saat aku tahu kenyataan menyakitkan

Mengapa semua menangis
Padahal ku selalu tersenyum
Usap air matamu
Aku tak ingin ada kesedihan

Burung sampaikan nada pilu
Angin terbangkan rasa sedih
Jemput bahagia diharinya
Berikan dia hidup

Tuhan terserah pada-Mu
Aku ikut mau-Mu Tuhan
Ku catat semua ceritaku
Dalam harianku


p/s:

1) lagu ni penjelasan tentang status ym kpd yg bertanya..
2) lagu ni jugak tak mengambarkan perasaan sebenar penulis..hehe
3) ko kena reject ke??..haha..~itu adalah rahsia!
4) Tuhan, terserah pada-Mu, aku ikut mau-Mu Tuhan!..






5 comments:

faeid said...

hahahha...madsha..sobar la...akhowat2 nih ape diorang nak nih sampai asyik reject jer...hahhaha

madsha_88 said...

hahaha..paid2..selamba gelak!..xpuas hati tul aku..hehe

kalu kene reject pun, baru seri baru!..haha

Jackster said...

ala madsha, buat2 heran lak ko kne reject, normal la tu, die x pkol ko pn da kire baek haha

abemad said...

hehehe.. eik.. seri ngan shakir dih:) hahaha xpo2 spakak kena skali sore.. ko guane.. hahaha

soba kir, rama lagi... kite try la yg lain plop:)

madsha_88 said...

ambo no komen sudoh la..koho byk kecek koho byk bendo terlepah ni..hehe..