Saturday, September 22, 2007

Nak g dah


Ku rasakan
Dunia ini
Makin deras berlari
Perjalanan masa
Mengajar kita
Menginsafi hidup didunia..


Aku rase ni la post terakhir aku mase duk kat Malaysia ni..pasni dah nk g kemas brg nk balik Mesir dah..xnk bukak tenet dah..lagho!!..haha..xde r..saje je sbb nk menikmati hari2 terakhir duk dibumi Msia ni..Tuhan saje la yg tau betapa beratnye hati ini utk meninggalkan tanah air tercinta ini..walaupun taun dpn nk balik plak..hehe..bile dah nk g ni..sedih la plak..ari tu bosan..pelik betul!!


Tahun ni dpt la jugak aku puasa kat umh bersama keluarga selama 12 hari berbanding taun lps sehari pun xsempat..kira ok la tu..walaupun terpaksa ponteng kuliah selama 3 hari..hehe..xpe2..jgn bimbang..hero xggaduh..haha


Jd,aku dan beberapa org lg sahabat sekuliah yg lain dijangka berlepas dar airpot Kota Bharu ke KL pd kul 4.50 ptg pd 24 hb ni(lusa)..kiranye kene bukak puasa kat klia la..pastu semayang terawih kat situ kot..pastu dijangka berlepas dr KL ke Cairo kul 12.40 pg 25 hb..sampai Cairo xtau la kul brp..jd,doa2 kan la kami agar selamat dunia akhirat ye..jd disini aku nk mitak maaf la kat sesapa saje yg pernah terasa,terhiris,terguris atau ape2 la dek kerna perbuatan aku ni..terutamanya mak ngn ayah la..ye la mane tau kot2 jd pape ke..mane tau kan!..klu xjd pape pun..ape slhnye kita bermaaf-maafan kan??..Ok.la..nk g dah!!


Selamat Tinggal Malaysia