Friday, April 11, 2008

Second Year Final Exam

Salam..kat bawah ni jadual utk final exam aku dan budak2 tahun 2 cairo university..start ngn praktikal pastu written dan last ngn oral..dari 6 April sampaila 29 Jun 2008..


Praktikal(Amali)


Physiology : 6, 10 April 2008
Histology : 16 April 2008
Biochemistry : 20, 24 April 2008
Anatomy : 6 Mei 2008


Written(Tahriri)


Physiology : 24 Mei 2008
Histology : 28 Mei 2008
Biochemistry : 2 Jun 2008
Anatomy : 9 Jun 2008
Psychology : 12 Jun 2008


Oral(Syafawi)


Anatomy : 15 Jun 2008
Biochemistry : 19 Jun 2008
Histology : 24 Jun 2008
Physiology : 29 Jun 2008


Moga-moga dgn tgk jadual exam ni dapat menyedarkan aku la..payah sungguh nk jd manusia yg sentiasa berkesedaran tinggi..sape2 yg tau boleh ajar tak?..hehe


Harapan aku la
..Kepada sape2 yg bace blog aku ni..doa-doakan lah tuan empunya blog ni..moga dipermudahkan segalanya..moga jadi rajin study, moga jd budak baik, tidak nakal, berjaya dalam exam ni dan berjaya gak diakhirat nanti..


Firman Allah yg bermaksud :


Tiap-tiap yang bernyawa akan merasai mati. Dan sesungguhnya pada hari kiamat sajalah disempurnakan pahalamu. Barangsiapa dijauhkan dari neraka dan dimasukkan ke dalam syurga, maka sungguh ia telah berjaya. Kehidupan di dunia itu tidak lain hanyalah kesenangan yang memperdayakan.(Ali-Imran : 185)


Firman Allah yg bermaksud :


Barang siapa yang dijauhkan azab dari padanya pada hari itu, maka sungguh Allah telah memberikan rahmat kepadanya. Dan itulah keberuntungan yang nyata (Al-An’am : 16)



Kepada sahabat2
yg se exam dgn ku..buat la yg terbaik ek..ingatlah orang yang tersayang!..dan moga berjaya dunia dan akhirat..



Tu je
..Ok..Salam..



Wahai Tuhan..Tolong mudah-mudahkan, Jangan Engkau payah-payahkan..


10 comments:

Yu said...

Jangan tension2..

Ak doakan yg terbaik utk kawan ak sorg ni..

Kalau nak ak bantu ape2.. ckp ar ae.. Ak tak suke nk bg note gtu jer.. Klu bleh ak dapat ajar lagi best.. tp smpai skg ak tak tau ko nk mule biochem yg tu bile..

Pro-aktif sket madsha.. jgn tggu disuap..

All the best..

time kaseh la belanje..

Ak da update blog..

tp takde kisah ape2..

madsha_88 said...

yg terbaik utk aku sorang je???..

ko ni..

pastu org lain cane??..

jeles r diorang..hehe..

Yu said...

yela2..

ak doakan yg terbaik utk kawan aku sorg ni.. dan awek dier..

semoge bahagia dunia akhirat..

Unknown said...

salam alayk... jadual written salah tu, ape mac lak haih

madsha_88 said...

to herpes zoster:

baik giler ko..sampai awek aku pun ko doa..haha

awek ko cane??..ke da clash..hehe..

to jackster:

hebat giler mate ko..aku pun xperasan..

nanti la aku edit..

pape pun..tq

Yu said...

haih~

acap.. madsha merapu ape ni..

(jgn mulakan peperangan.. haha!!)

madsha_88 said...

perang??..

hehe..sape yg mula dulu..

dah3..stakat ni je..

klu ko ckp lg..

aku pecahkan rahsia..haha..

hah!!..cuak ko(bahasa ko ni,aku pinjam jap)

Iqbalmunauwir bin Ab Rashid said...

madsha, ko dah kene tag ngan aku. sori la jadi mangse aku. ni dr warouq, dr dinmat la. haha. (gi page aku untuk maklumat lanjut)

Anonymous said...
This comment has been removed by the author.
As said...

Maan najaah untuk imtihan.

Malaysian hospital series 1 for sharing, inshaAllah, pls klik my name, wassalam