Thursday, November 20, 2008

Pilihanraya Perubatan


Firman Allah yang bermaksud :

Sesungguhnya Kami telah mengemukakan amanat kepada langit, bumi dan gunung-gunung, maka semuanya enggan untuk memikul amanat itu dan mereka bimbang akan mengkhianatinya, dan dipikullah amanat itu oleh manusia. Sesungguhnya manusia itu amat zalim dan amat bodoh..

Semua kita telah maklum bahawa esok hari Jumaat 21 Nov merupakan hari pengundian bagi memilih ahli jawatankuasa perubatan sesi 2008/2009..

Pertamanya ingin dinyatakan bahawa post ini adalah post yg dipaksa..dipaksa oleh seseorang yg ingin dirahsiakan identiti nya..jd, sebarang ketidakpuasan hati sila jgn marah kat aku!..

Esok kita kene pilih seorang drpd 2 calon presiden, seorang drpd 2 calon timb.pres..9 org drpd 15 org calon AJK lelaki, dan 9 drpd 15 org calon AJK perempuan..

Straight to the point, post kali ini adalah utk melobi, kempen atau seumpamanya utk menaikkan calon2 tertentu..jd, kpd yg xtau nk undi sape esok..silalah ikut senarai ini utk memudahkan anda..hehe

Kpd calon yg namanya tak disebut, usahlah anda berkecil hati dan bermuram durja kerana itu bukanlah bermakna anda tidak layak..ingat!..ini adalah post yg terpaksa..hehe..bukan sy yg memilih mereka2 ini..

Kpd calon yg disebut namanya pulak..usahlah anda bangga, riak dan seumpamanya..kerana anda bukanlah hebat sangat!..dan bukanlah jugak bermakna sy ingin menafikan bakat yg ada pd diri anda..sekali lg, bukan sy yg pilih mereka2 ini..

Jadilah spt Saidina Abu Bakar tatkala menjadi khalifah pernah berkata : Hari ini aku dilantik menjadi pemimpin kamu, padahal aku bukanlah orang yang terbaik dikalangan kamu, tolonglah aku jika aku betul, dan kalau aku terpesong maka perbetulkan aku..

Sila pilih calon2 ini..Bagi Pemilihan AJKT sesi 2008/2009

Presiden : Ahmad Wafi B Mohd Arshad

Timb pres : Nur Madihah Bt Kamalul Sahar

AJK Lelaki :

Mohd Hafiz B Hamzah

Mohd Izwan B Isa

Muhammad Husaini B Saleh

Muhammad Syafiq B Mat Moor

Syafiq B Hamdani

Amir Firdaus

Mod Farid Mohd Amin

Nur Helmi B Lukhman

Khairul Imdad B Yusuff

Saya berharap nama2 ini akan di undi utk menjadi AJK sesi 2008/2009

Ingat! Kalau bukan kerana agama..sila buktikan..Untuk apekah lagi kami perlu bersusah payah untuk mengundi anda padahal kami tak perlu pun berbuat demikian!

Majulah Perubatan Untuk Islam

4 comments:

Yu said...

tibe2 je ko nih

Jackster® said...

bagos btol kempen nih.. jgn nnti lepas kempen x tlg lak diorang buat keje, program2 pn kne join =)

Muhammad Warouq bin Qamar said...

wah..ade cdgn2 sndiri!ebat2~

tp..
menurut pendapat aku yg dh agak lama dok dlm kancah pergolakan dan naik turun perubatan,adelah silap jika anda tak memilih najib salleh..seriously,kalo najib dh takde dlm perubatan,dh takde lg org yg tegas dlm meeting..aku ckp berdasarkan pengalaman..najib antara sumbangan paling besar dlm PERUBATAN sesi lepas.

tp,terserah masing2 :) aku hanye memberi pandangan..bukan kempenan..

Anonymous said...

to denmat : oh ye, sori..td azlee da tegur..jd, pd semua utk ajk pompuan sila pilih 8 org saje ye!..

to herpes : jom turun esok!

to jack : same2 tolong..Insyaallah

to warouq : mmg tdk dpt dinafikan lg bahwa bakat kepimpinan dan jasa-jasa najib saleh sungguh byk dan jelas sekali kpd perubatan..

ikutkan hati, ingin saje aku tulis name najib tp apalah dayaku, daku telah dipaksa utk tulis begitu..hehe

sbenanye sume bagus2..name2 yg ditulis itu hanyalah cadangan saje..kot2 xtau nk undi sape esok..