Thursday, July 16, 2009

Result Tahun 3

Pertamanya, Alhamdulillah 'ala kulli haalin wa ni'mah dan jugak alhamdulillah gak kerna bagi aku lulus tahun 3 yg membolehkan aku naik tahun 4..satu nikmat yg langsung tak boleh utk aku mendustainya

Walaupun result xseberapa mantap..aku nk buh gak kat sini..walaupun aku tau mesti budak2 yg cemerlang gelak je tgk result aku..tp aku xkisah pun!

gelabah gila nk buh kat blog, padahal result hampeh..haha..ikutlah apa orang nk kata, yg penting aku bahagia..hehe..

satu lg, tahun ni dpt syafaat lg utk microbiology..aku pun xtau adakah ini nikmat ataupun istidraj sajautk menambahkan lg kesesatan ku..nauzubillah..

kpd shabat2 yg durr..peluang masih ada!..jom naik tahun sama2!

ok..itu saja!