Saturday, December 19, 2009

Saya Memang Hebat!


ust hasrizal di mhi, tv3..

Pertamanya, abaikan tajuk entri diatas!..sy ckp byk kali dah!..itu adalah stail saya!..hehe

Yang kedua, saya xnak ulas panjang!..sila tengok sendiri youtube diatas!..bahasa yg mudah utk difahami!..saya agak terpukau sebenarnya!

Yang ketiga, saya memang hebat pun!..haha..xde2..gurau je ni!..sempena blog sy masih "popular" sehari dua ni..biarlah sy sebar 'dakyah' saya sepuasnya..haha..(hakikat atau perasan?..erm, xtau la..hehe)

Yang keempat, saya memang mencari "populariti" pun!..hehe..puas hati?..(hakikatnya memang kita tak boleh memuaskan hati semua pihak kan!..ngaku je la mudah!)

Yang last, moga bermanfaat lah. dan terima kasih pada yg hantar link td!..dah pandai 'mencapab' ek?..hehe




p/s:hebat pun kalau malas study, xde guna gak woi!..ok, la..sy nk g study la ni..sibuk je!..haha

eh jap, mana pasal wahabi yg ko tulis kat status tuh?..oh, ye ke..nanti la ye..tp wahabi tu menatam ape ye?..haha




No comments: