Monday, November 9, 2009

Siapakah Bakal Presiden Perubatan Pilihan Anda?


Get your own Poll!

27 comments:

nas said...

shakir, buang la nama ko, letak nama bai ker.. .

aku nk undi baihaqi hasan nih.. tukar2

madsha_88 said...

pesal ko nk suh buang nama aku!

ini negara demokrasi!

dimana kebebasan yg dilaung2 kan?

haha

aku sedang menyiapkan manifesto2 skrg ni..hehe..tp jgn percaya sgt, ini tenet..hehe

lg pun ini survey sahaja, nk ajak korang menghayati semangat berpersatuan je!

haha

btw, aku xnk bai!..hehe..aku skrg nk tgk samaada korang nk acap isa ataupun husani..tu je!

Muhammad Warouq bin Qamar said...

apsal mcm komen aku tadi cam kene delete je..?

madsha_88 said...

aku xdelete pun!..tu kat blog satu lg la!..hehe

btw, ni komen ko tu!

daripada warouq : kasi budak tahun 4 la..kesian acap nak stadi tu..lagipon tahun 4 kan ramai yg smangat PERUBATAN..

dan ini drpd farhan azhar : salam kir , biasa tidak ulas isu jawatan ini tapi kalau kir rasa cukup bersedia dan segalanya silakan sahabat mu ini akan sokong dan dokong segalanya yang baik...ok kir selamat bertanding ...minta restu abah tu ...

boleh rujuk di link ini!

https://www.blogger.com/comment.g?blogID=1139241715775706268&postID=6740877203240614976

Anonymous said...

sy nak copuk copuk copuk!!!

jom2 kita calon copuk!

Anonymous said...

nk copuk jgk...........go copuk go!!!

Eng Einy said...

x kesahla sesape pon...xtaw nk pilih sape haha

madsha_88 said...

selamba copuk calon diri sendiri..hehe

to rem : kalau xtau nk pilih sape, calonkan aku..hehe..cam xde org nk undi aku je tu..isk2

undi lah saya utk Perubatan yg lebih sejahtera, cekap, telus dan bebas!

haha..gile nye "retorik"..

p/s: rem, aku dgr org nk calon ko jd timb pres..betul ke?..hehe

Unknown said...

saya nk madsha..sokong madsha..sokong madsha!!

Eng Einy said...

sape ? meh aku lempang orang itu

oghe tuo said...

copuk..?

...

madsha_88 said...

to pok jak : nah, ambik 10 genih, pastu g main jauh2..hehe

to rem : senanye xde pun!..ko igt ko popular sgt ke?..haha

to oghe tuo : pesal ramai nk copuk ni..haishh

sume nk suruh jd presiden susah r!..

presiden sorang je!

p/s:oghe tuo=bakemal(eja stail warouq)..betul ke?

copuk said...

Rasulullah s.a.w bersabda yang maksudnya :
”Ia (iaitu kepimpinan) adalah amanah dan di akhirat ia menjadi kehinaan dan penyesalan kecuali mereka yang mengambilnya dengan hak dan melaksanakan tanggungjawab yang diamanahkan di dalamnya.”
Riwayat Muslim

madsha_88 said...

serta merta aku jd insap!..hehe..tp ko bg hadis xlengkap tu!..

tu bukan ke hadis yg mana abu zar dtg meminta jawatan kpd nabi saw?..

dan kpd sahabat2 xyah la undi saya, cuak ni! terasa nk tarik diri la pulak!..haha

tp

satu persoalan yg ingin saya utarakan disini utk difikirkan bersma adalah

"salahkah meminta jawatan?"..

nanti sy sediakan satu entri khas berkenaan isu ini..tunggu!..hehe

Unknown said...

ya..betul kata madsha..tak salah minta jawatan cume jgn jadi gile jawatan cam kroni UMNO kat syari' 'inab tu..

sokong madsha..hancurkan JxxK

madsha_88 said...

bagi aku "gila jawatan" pun xmengapa!

selagimana xlanggar syarak, gila pun gila la..pelik ape?

xtau la apa 'definisi' gila jawatan bg ko?

p/s : td da bg 10 genih da, xkan nk lg..hehe

Eng Einy said...

x malu ke lobi diri sendiri..bdk ni dh macam PeNemang dah aku tgk

HafizAdam said...

bakat melobi diri sendiri ini amat sesuai kalau Madsha jadi BiKon. senang nak cari sponsor.

go Madsha go!

lawan Faizal Sabhon!
haha

madsha_88 said...

to rem : tu la masalah melayu! malu, malu, dan malu..haish, xabis2 perangai ni!

malu=bodoh, malu=lapar, malu=melepas!

apakata kita try jd xmalu skali..hehe

no pain, no gain!

to denmat : bikon wat "bbabi ape"..haha..aku nk jd presiden la..(poyo gile kan?)

alang2 nk "berpersatuan", biar sampai jd presiden..hehe

ape barang bikon!

p/s : sahabat2 semua, jgn lah menganggap serius ye..saya main2 je ni!..tp walaupun main2 ada benda yg ingin disampaikan sbenanye!

PEMENANG said...

aku rase aku da nampak ape ko nak sampaikan

ko nak kontra dengan idea (meminta jawatan/kuasa itu salah) kan?

sebab aku rajin gak ikuti perkembangan mende2 nih...mule2 aku pikir btol gak meminta jawatan itu salah berdasarkan hadis abu zar tapi pas bile aku dengar ucapan DR HARON DIN dan ulasan dia pasal hadis tersebut pandangan aku telah disongsangkan kembali...

maybe ini ko nak sampaikan kot

apepon aku teka je..x tau btol ke x...

HafizAdam said...

btol3.

BiKon wat bbabi ape.

Presiden baru best.

kalu Tok Pa ke datang, Najib ke, Pak lah ke, Mahathir ke, Anwar ke, ko pun dengan gediknye mencapab untuk PERUBATAN, pegi makan ngan dorg sambil berbincang hal politik. bagus2.

truskan usaha! aku sokong madsha!

Adam Lee said...

haha...sakit perut aku baca~
STUDY2!!!

madsha_88 said...

to pemenang: ada r sket2..dlm 30%..ok r tuh..pandai2..hehe

to denmat : ko jgn ckp je nk sokong!..nanti pencalonan ko calon saini gak!..ckp xserupa bikin..hehe

to adam lee : pesal ada "lee" kt blakang nama ko?..

ok, dam..jom study!..

Abdul Azim said...

weh madsha, citerla manifesto ko kat dpn klas esok.. baru aku lantik ko jd presiden..

Alam maya je buat pe..

p/s: salah mintak jawatan kalau lemah/xmampu. =_=

Qalam Fikrah said...

salam Dr Shakir

treuskan prjuangan wlaupun hnya dlam tenet...hehehheheh

bleh citer ape visi anda jika menang jawatan presiden???

HafizAdam said...

haha

aku sokong usaha ngko je.

aku tetap undi Sunny!

madsha_88 said...

to azim : haha..xde org jemput r..xkan aku nk terhegeh-hegeh..try jemput tgk..tp kalo ko jemput pun aku xpergi..hehe

belim sampai masanya mencapab dlm kls..hehe

to mutawalism : jgn la panggil dr..segan la sy..hehe

kalau sy jd presiden, sy akan membawa perubahan dlm perubatan..dgn tema "Memimpin Perubatan"..hahaha

to denmat : xpe! janji sokong..hehe