Sunday, November 1, 2009

Tragedi Oktober

al-ulama' warasatul anbia'


Tak sanggup lagi aku
Mengenang kisah lalu
Keganasan menghantui diriku

Biarkan ia pergi
Menjadi suatu misteri
Bagaikan tiada hati yang peduli

Tidak mahu ku ingat lagi
Apa yang telah terjadi
Tragedi Oktober

Sesalan aku hanya untukmu "sayang"
Ampunilah segala dosa-dosaku
Tidak sengaja aku mengasari dirimu
Bagiku kau bukanlah lawanku
Kekasihku...

Hanya satu ku pinta
Kujujuran darimu
Berilah peluang hidupmu

Aku rela bersama
Meranjau onak duka
Agar berkekalan hendaknya

Tidak mahu ku ingat lagi
Apa yang telah terjadi
Tragedi Oktober

Sesalan aku hanya untukmu "sayang"
Ampunilah segala dosa-dosaku
Tidak sengaja aku mengasarimu
Bagiku kau bukanlah lawanku
Kekasihku..

p/s: sebenarnya banyak je peristiwa manis dlm bulan oktober ni tp disebabkan sy ulas isu tok guru ni, ramai la pulak yg marah kat sy, tension jugak camni kan?

berani ko cakap gitu kat ulama' ye?..ko tu jahil, itu urusan ulama, kita xpayah masuk campur la!..dan banyak lg kata2 yg menyebabkan xsenang duduk sy dibuatnya!

jd, disini hari ini, sy dgn setulus hati ingin memohon maaf secara terbuka kpd Tok Guru serta pengikut-pengikutnya mungkin kerana telah terkasar bahasa yg meyebabkan kalian terguris hati sebelum ini..

maafkanlah diri saya ini!..


saya yg hina lg jahil!



3 comments:

baginda® said...

same2 kite blajar dari kesilapan

Aizat Sofian said...

sokong madsha..

ai said...

jangan mudah tunduk dgn tekanan..most of them dont know, let them be!

p/s: nabi sorang je maksum!